Rejestratory czasu pracy
Rejestratory czasu pracy (RCP) służą do planowania, rejestracji i kontroli czasu pracy pracowników. Pozwalają na zaplanowanie czasu pracy pracowników firmy. Główne elementy instalacji rejestracji czasu pracy obejmują dane o pracownikach, które przechowywane są w pamięci kontrolerów (programowalne jednostki centralne) czytniki (urządzenia peryferyjne służące do przesyłu danych do kontrolera), przypisane karty pracownikom, skonfigurowane oprogramowanie. W celu prawidłowego funkcjonowania systemu niezbędny jest również przeszkolony operator systemu. Instalacje, montaż urządzeń, podłączenie, okablowanie, wykonują wykwalifikowani pracownicy z uprawnieniami elektrycznymi. Standardowo czytniki i kontrolery zabezpieczane są systemem anty-sabotażowym, który połączony jest z systemem alarmowym.
Rejestratory czasu pracy umożliwiają generowanie raportów zawierających m.in. czas pracy pracowników, nadgodziny, spóźnienia, nieobecności i wiele innych w zależności zastosowanego systemu.
Konserwacja systemów
Nasi klienci podpisują z nami stałą umowę na usługę konserwacji systemu. W ramach konserwacji prowadzimy ewidencjonowaną, cykliczną ocenę stanu technicznego instalacji połączoną ze sprawdzeniem poprawności działania oraz z usunięciem stwierdzonych nieprawidłowości.
Serwis systemu
Serwis systemu telewizji przemysłowej odbywa się na zasadzie zlecenie klienta. W ramach usługi oferujemy serwis:
- Gwarancyjny
- Pogwarancyjny